ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
Στα πλαίσια βελτίωσης των προσφερόμενων υπηρεσιών ανάκτησης δεδομένων και επαναφοράς αρχείων, καταγράψαμε τις συνηθέστερες ερωτήσεις που δεχόμαστε. Ακόμη κι αν η δική σας ερώτηση συμπεριλαμβάνεται στην παρακάτω λίστα, βρισκόμαστε στη διάθεσή σας να συζητήσουμε μαζί μέχρι και την παραμικρή λεπτομέρεια που σας προβληματίζει.
Καλέστε τώρα στο 6932008660 και μηχανικός ανάκτησης δεδομένων θα σας εξυπηρετήσει άμεσα.
11. Με την ολοκλήρωση της διάγνωσης, θα γνωρίζω ποια δεδομένα ανακτώνται;
Όχι. Στόχος της διάγνωσης είναι να εντοπίσουμε το πρόβλημα του σκληρού δίσκου και να κοστολογήσουμε την επίλυσή του. Για παράδειγμα, αν το πρόβλημα είναι στις κεφαλές τότε είναι αδύνατο να «διαβάσουμε» τα δεδομένα που έχει ο δίσκος.
12. Πότε θα γνωρίζω ποια δεδομενα ανακτώνται;
Από τη στιγμή που αποδεχθείτε την προσφορά για την επαναφορά των αρχείων, θα ξεκινήσει η διαδικασία ανάκτησης δεδομένων (data recovery process). Μόλις η διαδικασία ολοκληρωθεί θα ενημερωθείτε για τα δεδομένα τα οποία ανακτώνται.
13. Αν τα δεδομένα που ανακτηθούν δεν είναι τα επιθυμητά, χρειάζεται να πληρώσω;
Όχι. Δεν θεωρούμε πως πρέπει να πληρώσετε για μια υπηρεσία που δεν ήταν αποτελεσματική για εσάς. Έτσι, στα πλαίσια της λογικής “No Data, No Pay”, δεν πληρώνετε αν δεν λάβετε δεδομένα στα χέρια σας. Μοναδικές εξαιρέσεις αποτελούν ο ανοιγμένος δίσκος (δείτε παραπάνω) και η περίπτωση κατά την οποία αποδεχθήκατε την προσφορά και η ανάκτηση των δεδομένων ήταν ολική (δεν υπήρξε καμία απώλεια αρχείων).
14. Αν θέλω μόνο ένα αρχείο, υπάρχει διαφορά στην τιμή ανάκτησης δεδομένων;
Στην πλειοψηφία των περιπτώσεων, όχι. Η τιμή ανάκτησης δεδομένων δεν καθορίζεται από τον όγκο αλλά από το κόστος των ανταλλακτικών και την τεχνογνωσία που εφαρμόζεται για την ανάκτηση των αρχείων.
15. Με τον όρο «επαναφορά αρχείων» εννοείτε πως θα επισκευάσετε τον σκληρό δίσκο;
Σχεδόν στο σύνολο των περιπτώσεων, ο δίσκος δεν επισκευάζεται. Με τον όρο επαναφορά αρχείων εννοούμε την ανάκτηση αυτών και τη μεταφορά τους σε άλλο αποθηκευτικό μέσο.
16. Πόσος χρόνος χρειάζεται για να παραλάβω τα δεδομένα από τη στιγμή που θα σας παραδώσω τον δίσκο;
Εξαρτάται από το πρόβλημα που έχει ο σκληρός δίσκος. Η διάγνωση προβλήματος του σκληρού δίσκου διαρκεί περίπου 2 εργάσιμες ημέρες. Η ολοκλήρωση ανάκτησης των δεδομένων ενδέχεται να χρειαστεί από 1 ημέρα μέχρι 1 εβδομάδα. Σε περίπτωση που το πρόβλημα είναι αρκετά σοβαρό ή το μοντέλο του δίσκου είναι αρκετά σπάνιο, ενδέχεται η επαναφορά των αρχείων να χρειαστεί περισσότερο χρόνο.
17. Θα μου επιστρέψετε τον χαλασμένο σκληρό δίσκο με την παράδοση των δεδομένων μου;
Με την παράδοση των ανακτηθέντων αρχείων, ο παλιός σκληρός δίσκος που προσκομίσατε δεν επιστρέφεται. Στην απίθανη περίπτωση που καταστρέψετε το νέο μέσο με τα ανακτηθέντα δεδομένα (π.χ. πτώση) και εμφανιστεί πρόβλημα στους servers μας το οποίο δεν θα επιτρέψει τη μεταφορά των δεδομένων σε νέο αποθηκευτικό μέσο, θα χρειαστεί να γίνει εκ νέου ανάκτηση από τον αρχικό δίσκο. Επίσης, με αυτόν τον τρόπο διατηρούμε χαμηλές τιμές επαναφοράς αρχείων χρησιμοποιώντας ανταλλακτικά από χαλασμένους σκληρούς δίσκους σε επόμενες ανακτήσεις, αφού πρώτα διαγραφούν οριστικώς τα δεδομένα αυτού.
Αν παρολαυτά θέλετε να σας επιστραφεί ο παλιός σκληρός δίσκος, μπορείτε να μας ενημερώσετε εκ των προτέρων ώστε να ενημερωθείτε για τη νέα τιμή επαναφοράς αρχείων.
Αν παρολαυτά θέλετε να σας επιστραφεί ο παλιός σκληρός δίσκος, μπορείτε να μας ενημερώσετε εκ των προτέρων ώστε να ενημερωθείτε για τη νέα τιμή επαναφοράς αρχείων.
18. Υπάρχει εχεμύθεια στα δεδομένα;
Τα δεδομένα επεξεργάζονται με απόλυτη ασφάλεια από υπολογιστές που δε συνδέονται στο διαδίκτυο. Ένας από τους πρωταρχικούς μας στόχους είναι η τήρηση εχεμύθειας, είτε τα δεδομένα αυτά είναι επαγγελματικά είτε προσωπικά. Αυτός είναι ένας από τους λόγους που δημόσιοι φορείς, οργανισμοί, εταιρίες και ιδιώτες μας επιλέγουν για ανάκτηση δεδομένων. Η υπογραφή της σύβασης/συμφωνητικού εχεμύθειας διασφαλίζει εσάς και τα δεδομένα σας.
19. Γίνεται ανάκτηση δεδομένων ή επαναφορά αρχείων στον χώρο μου;
Όχι. Η ανακτηση δεδομενων απαιτεί εξειδικευμένα εργαλεία που απαγορεύει την διαδικασία αυτή να γίνει στον χώρο του πελάτη.
20. Σε τι αποθηκευτικό μέσο θα μου παραδώσετε τα δεδομένα;
Σε περίπτωση που ο όγκος των δεδομένων είναι μικρός, τότε τα αρχεία θα παραδοθούν σε DVD ή USB stick χωρίς πρόσθετη επιβάρυνση.
21. Υπάρχει περίπτωση να αλλάξει το κόστος ανάκτησης δεδομένων;
Αυτό μπορεί να συμβεί μόνο σε σπάνιες περιπτώσεις. Η κυριότερη από αυτές είναι όταν η κεφαλή του σκληρού δίσκου έχει κολλήσει στην επιφάνεια των μαγνητικών δίσκων (platters). Στην περίπτωση αυτή, είναι άγνωστο αν οι κεφαλές έχουν καταστραφεί ή όχι. Ο μόνος τρόπος για να ελεγχθεί αυτό είναι να ανοιχθεί ο δίσκος και να γίνει οπτικός έλεγχος της κατάστασης των κεφαλών. Αν κάποια κεφαλή είναι κατεστραμμένη τότε θα σας δωθεί νέα προσφορά για την ανάκτηση δεδομενων από τον κατεστραμένο δίσκο. Το άνοιγμα του δίσκου γίνεται μόνο κατόπιν δική σας εντολής και σε καμία περίπτωση χωρίς να ενημερωθείτε εκ των προτέρων, όπως πιθανώς να συμβαίνει σε άλλες εταιρίες ανάκτησης δεδομένων ή τεχνικούς υπολογιστών.

ΔΩΡΕΑΝ ΔΙΑΓΝΩΣΗ
Παρέχουμε Δωρεάν Διάγνωση του προβλήματος του χαλασμένου σκληρού δίσκου. Δεν υπάρχει λόγος να πληρώσετε για να μάθετε πόσο θα κοστίσει η ανάκτηση των δεδομένων σας.